علی نَفسِ محمّد - مباهله

علی نَفسِ محمّد - مباهله

تصویر از قرآن ، سوره آل عمران آیه ۶۱


دیدگاه‌ها (۵)

پستتون رو تو خانواده برتر دیدم میتونید یه گروه برای گپ‌و گفت تو تلگرام درست کنید ولینکش رو تو همون پست بزارید

پاسخ:

۳۰ مرداد ۰۲، ۰۸:۵۱
سلام. یه گروه کلی برای وبلاگ خانواده برتر توی پیام رسان آیگپ هست، ولی اونقدرا گفتگو زیاد نیست. به نظرم معرفی گروه دیگری توی وبلاگ خانواده برتر ممنوع باشه. البته اگر قرار بر تشکیل گروه باشه، ترجیحم اینه که پیام رسان ایرانی باشه.
شما کدوم کاربر هستید؟

یه کاربر خیلییی قدیمی
ایگپ به درد نمیخوره وهمچنین پیام رسان های ایرانی
تلگرام خوب بود
هرطور راحتی مرسی

پاسخ:

۳۰ مرداد ۰۲، ۱۵:۱۷
خبری از کاربر "اناهید" دارید؟ پیام رسان خوب ایرانی که هست، اما تحت شرایطی شاید  گروه توی پیام‌رسان خارجی هم تشکیل بدم. مثلا برای امر به معروف و نهی از منکر. 
قبلا یه گروه توی تلگرام به حالتی ساخته بودم که پروفایل هیچ کس (حتی کسانی که پیام میدادن توی گروه) برای اعضا جز مدیر ، مشخص نبود. تا وقتی که ربات کار می‌کرد(هرچند شاید مدت زیادی نبود که ربات فعال بود و کار میکرد)، تعدادی اعضا اضاف شدن، آن چنان فعالیت به نظرم زیاد نبود. از طرفی منم دیگه سرور(Server) رو تمدید نکردم(خرج داشت) و خاموش شد.

نه اناهید خیلی وقته نیس دیگه
امربه معروف؟😐
گروهی که من گفتم بزن برای فسادو فسق وفجور بود😂گروه هم زدی یه گروه گپ وگفت معمولی نه با سانسور مث نجفی
خط فکری ما به هم شباهت نداره
موفق باشی

پاسخ:

۳۰ مرداد ۰۲، ۱۹:۳۴
امر به معروف که من میگم منظورم این نیست که فقط صبح تا شب سخنرانی میکنم برای دیگران. به هر حال نظرات موافق و مخالف تا حدی رد و بدل میتونه بشه. الزاما توش سانسور نیست. مثلا فرض کنیم یکی توی گروه حرفای رکیک یا هرزنامه میفرسته، اونا شاید جلوگیری بشه. حالا اگر زمانی گروه تشکیل شد، چطور به شما خبر بدم؟
مشخصاتی از خودتون نمیخواید بگید؟

گپ رو زدی تو همین پست که نوشتی لینک بزار یا اونجا اعلام کن که تو همین وبلاگت گروه زدی لینکو اینجا بزار چک میکنم اگه زده باشی پیدا میکنم

پاسخ:

۳۰ مرداد ۰۲، ۲۲:۰۴
اگر گروهی ساختم، شاید توی همین وبلاگم توی یک پست معرفی کنم و ممکنه توی وبلاگ خانواده برتر اعلام نکنم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه