کتاب چیست؟ ۱

کتاب چیست؟ ۱

فرض کنین توی مجلسی سنگین و رنگین، من یه تازه واردم بین وبلاگ نویسای حرفه ای که اون همه دنبال کننده دارن😶

گوش تا گوش مجلس پر از آدم...

بعضیاشون از چیزی به نام "کتاب" حرف میزنن!

با خودم فکر کنم چی میگن...کتاب؟ 🤔

شاید چیزی تو مایه های "کبابه" 🤔. شاید بهتر باشه جلوشون وانمود کنم منم بیف استراگانف خوردم 😋.

نه از کجا معلوم غذاست...

یه چیزی تو مایه های کتک نیست؟ ولی نه ازش به احترام یاد میکنن!

میگن "خوندن" و اینا، احتمالا مث وبلاگی پیامی چیزی از روش میخونن،

البته فحش هم اگه نوشته بشه میشه خوندش 🤔

یعنی چه شکلی میتونه باشه؟

زشت نیست تو اینترنت جستجو کنم؟ نه ولش کن ، بغل دستیم میبینه آبرو ریزی میشه.

شایدم یه حیوونی چیزیه... یه چیزی شبیه کلاغ 🤔

یهو خانم رو به رویی میپرسه : "شما چه کتابی پیشنهاد میکنین؟"

یا خدا 😨 ، چی بگم بهش... ولش کن، با شوخی از سرم باز کنم بره...

میگم : "پیشنهاد سرآشپز"

بقیه :"😂🤣😃😁😄😆😀 عالی بود... به یه مرد تنها میاد ازین کتابا داشته باشه... حتما دست پخت شما خوردن داره..."

خدایا چی گفتم 😮، الآن بد شد یا خوب شد؟ خوشحالن یا دارن مسخره میکنن؟

خانم رو به رویی : "شما بداهه گوی خوبی هستین 😃 اما جدی چه کتابی پیشنهاد میدین؟‌ "

خدایا سایه‌مم منو ول کنه این خانم ول کن نیس.😠 حالا این بار چی بگم؟ سوالو با سوال جواب بدم بره...

میگم:"چی پیشنهاد بدم؟"

خانمه: "خوبه ... در مورد آزاد اندیشیه ، باید یه بار دیگه بهش سر بزنم 🙂 نگین که فقط یک بار خوندینش ..."

این جوری که اینا میخندن حتما اوضاع طبیعیه دیگه... هرچی گفتن موافقت کنم تموم بشه بره...

من : "نه مطمئن باشین نمیگم 🙂"

آقای بغل دستیم:"ایشون انقدری که توی فکره، به نظرم نویسنده باشه ... نه؟ 😃"

من :"😃 آره ..."

...


دیدگاه‌ها (۱)

خیلی بامزه بود
هم آشپزی
هم بداهه پرداز.
قصه و کوچه علی چپ و طنز
رو هم می شناسی
درباره ی آزاد اندیشی ه دیگه

پاسخ:

۲۱ مرداد ۰۲، ۱۰:۲۰
خدا رو شکر اگه خوبه. 
خط آخر نوشته تون مطمئن نیستم متوجه شده باشم. سوال نبود؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه