راه گفت و گو برای کسانی که در بیان ثبت نام نکرده اند

راه گفت و گو برای کسانی که در بیان ثبت نام نکرده اند

این پست برای اینه که فعلا اگر کسی خواست صحبتی داشته باشه و راه های ارتباطی دیگر رو نخواست، بتونه صحبت کنه. توی قسمت دیدگاه ها. (با عذرخواهی اگر کسی سر زده و بدقولی کردم، تغییر تنظیم ارسال دیدگاه بدون ثبت نام ، در این پست ، انجام شد.)


دیدگاه‌ها (۱۲)

سلام.ببخشید خانواده برتر الان تو برنامه آیگپ گروه داره؟

پاسخ:

۲۹ آذر ۰۱، ۱۱:۱۷
سلام. بله. بالای لیست تیترهای وبلاگ خانواده برتر ، یه دکمه هست که به گروه هدایت میکنه.

سلام.من می زنم رو گروه ولی تو برنامه آیگپ برای من بازش نمی کنه.

پاسخ:

۲۹ آذر ۰۱، ۱۵:۰۴
سلام.
یعنی آیگپ هم نصب دارین؟ پیام رسان آیگپ با پیام رسان گپ فرق داره. اگر نشد ، میشه به شخصی که شما رو به عنوان مخاطب ذخیره داشته باشه، بسپارید شما رو اضاف کنه به گروه. 

برنامه آیگپ از قبل تو گوشیم داشتم.
وقتی رو لینک می زنم می ره تو برنامه آیگپ ولی فقط یه چیزی می چرخه و لینک رو باز نمی کنه

پاسخ:

۲۹ آذر ۰۱، ۱۵:۵۸
آها، فیلتر شکن اگر هست، خاموشه؟ یه راه احتمالی هم هست، این که با مرورگر وارد حساب کاربری آیگپ بشین و از راه مرورگر کلیک کنین وارد گروه بشین. 

فیلترشکن خاموشه.مرورگر نمی دونم دیگه چه جوری باید انجام بدم
بی خیالش شدم😂
ممنونم از شما🙏

پاسخ:

۲۹ آذر ۰۱، ۲۲:۱۷
راه مرورگر یعنی میتونین به این پیوند مراجعه کنین : https://web.igap.net/login
بعد از ورود،  به این پیوند میتونین مراجعه کنین : https://igap.net/join/SDKYdTcDdAOPeBMNVuMFwLSGK
پیوند دومی یه جوری با همون مرورگر باز بشه ، و نه با برنامه، حتی اگه لازمه برنامه حذف هم بشه و بعد از عضویت دوباره میتونین نصب کنین .
شاید درست بشه. خواهش می‌کنم. 

❤️ علی ❤️ ۱۳۷۴

۲۶ دی ۰۱ ، ۰۶:۲۷
شخصی در مورد دلیل نام کاربری من پرسیده بودن، به رایانامه(ایمیل)شون پاسخ فعلی رو فرستادم.
البته راه ارتباطی دیگر هم اگر خواستن، توی قسمت "درباره من و تماس با من" هست.
اگر پاسخ رو از راه دیگه‌ای میخوان داشته باشند، میتونن همینجا یا از راه‌های ارتباطی گفته شده درخواست کنن.

❤️ علی ❤️ ۱۳۷۴

۲۶ دی ۰۱ ، ۲۳:۱۵
به شخصی که در مورد نام کاربری پرسیده بودند، میخواستم بگم که میتونن بگن کجا رو مایل هستند که چک کنند و من همونجا پاسخ بنویسم، اینجا یا رایانامه(ایمیل) یا راه دیگه؟
البته پیشنهاد من ، پیام رسان داخلی هست.

سلام
شما دوست داری تو یه لایو درباره مسائل ایران در podbean شرکت کنی؟

پاسخ:

۴ تیر ۰۲، ۰۵:۴۰
فعلا که به نظرم خوب میاد. 
شرایطش چطوره؟ روند گفتگو چطوره؟ توضیحات بیشتری هست؟

شرایطش
گفتگوی دوستانه است و توهین توش ممنوعه
روندش
هر کسی توش نظرش رو می گه و بقیه نظرشون رو راجع به نظر اون فرد میدن

توضیح بیشتری نیازه؟

پاسخ:

۴ تیر ۰۲، ۲۲:۴۵
سلام (فهمیدم دفعه قبل شما سلام کرده بودین، من نکرده بودم)،
باید توی podbean ثبت نام کرده باشم؟
البته اون زمان گفت‌وگو اگر جای ساکتی برای گفتگو پیدا نکنم شاید حاضر نباشم.
زمان برنامه ریزی شده؟

طبعا مثل هر نرم افزار دیگه ای باید اکانت داشته باشید
اول podbean رو بریزید
بقیه اش راحته
تو بازار هم podbean هست

پاسخ:

۶ تیر ۰۲، ۰۴:۲۴
نصب کردم و حساب کاربری ساختم.

پنج شنبه شب حدود ساعت ده براتون تایم مناسبی هست؟

پاسخ:

۶ تیر ۰۲، ۰۹:۲۴
از طرفی نمیخوام اگه به هر دلیلی نشد بیام، بدقولی کرده باشم. ان‌شاءالله اگر اون زمان جای نسبتا ساکتی برای صحبت پیدا کنم و مهمونی نباشم، خوبه.
البته به نظرم از قبل ما بهتره توی Podbean همدیگه رو پیدا کرده باشیم که لحظه آخر فقط وصل بشیم.

لایو همون لحظه مشخص میشه
و قبلش هم تو podbean امکان سرچ بر اساس نام کاربری وجود نداره
اسم لایو رو می گذارم رادیو گفتگو همونجا تو لایو ها همون ساعت دیدی اسمش رو بیا بالا

پاسخ:

۶ تیر ۰۲، ۲۰:۲۳
ان‌شاءالله 

سوال
جنابعالی چه زمانی به این نتیجه می رسی که مثلا حکومت جمهوری اسلامی حکومت خوبی نیست؟
جواب
"این حکومت ۱- یک سری خوبی‌ها داره ۲-مشکلاتش هم قابل حله ۳-جایگزین بهتری هم نداره، در نتیجه میگم بمونه."
خب شما سه شرط آوردی
بنابراین شرایطی که یک حکومت باید بره
1- هیچ خوبی نداشته باشه
اینکه تعریف خوبی چیه و ما از کجا می فهمیم فلان حکومت هیچ خوبی نداره بماند
یا مثلا زمان حکومت قبلی هیچ خوبی نبود آیا بالاخره کشور پلیس نداشت، بیمارستان
آیا اصلا حکومتی در طول تاریخ بوده این اصل رد کند
پس همه حکومت ها از این مرحله رد می شوند
2-مشکلاتش قابل حله؟
از کجا به این نتیجه رسیدی اصلا خود مشکلاتش چیست که بخواد قابل حل باشه یا نباشه؟
حکومت موگابه در زیمباوه آیا مشکلاتش قابل حل بود
3- جایگزین بهتری هم نداره
طبعا این هم از دیدگاه خودته

ببین فرض کن یک نفر بیاد اعلام کنه که برطبق خواب هایی که دیده جایگزین بهتری از اون برای مدیریت جهان وجود نداره بعد بگن چرا بگه چون مشخصه جایگزینی بهتر از من وجود نداره
نکته اش باز برمی گرده به سوال این نکته ای که گفتی جایگزین بهتری نداره چطوری ابطال میشه
مال تو که فکر نکنم بشه
و با ما باز می افتیم توی یه دور بی انتها
چون برای ابطال پذیر بودن حکومت تو چیزهایی رو بیان کردی که قابلیت بررسی ندارن و خود اون ها ابطال پذیر نیستند

نقدی به نظر من داری یا انتهای استدلالت همینه

پاسخ:

۱۸ تیر ۰۲، ۲۳:۳۵
در مورد ۱ و ۲ و ۳ صحبت زیاد میشه کرد و بخشی هم توی قسمت دیدگاه‌های همون پست گفته شده. در مورد معیار خوب و بد بودن ، تا حدی از دیدگاه‌های اون پست میشه برداشت کرد معیار چی هست.
من اگه بخوام پاسخ کامل بدم، شاید باید تمام دیدگاه‌های اون پست رو خلاصه کنم. که خب فعلا قصد ندارم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه