ولادت امام زمان (عج) مبارک 🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

ولادت امام زمان (عج) مبارک 🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

 

God...please give us that moment and ... #ThePromisedSaviour

make your world without the bests?
bests? reach the best goal,family,nature,friend,lagh,food,peace,forever...,for anyone...,more sense...,more meaning...,more ideas...,and more...
#ThePromisedSaviour


دیدگاه‌ها (۲)

کاربر دانشجو

۰۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۲:۵۰
سلام
چی بگم ...نا امید که نه ولی دلگیر و بی رمق چرا!
انتظار سخته و در عین حال مدام منتظر رسیدن خبری از ....هستی و این شیرینه!
من نه سختیش رو متوجه شدم و نه شیرینیش رو گاهی شک میکنم که اصلا انتظار هم کشیدم یانه؟!
طاعات قبول،التماس دعا

پاسخ:

۹ ارديبهشت ۹۹، ۲۳:۰۵
طرف حسابت وقتی خداست ، یعنی قطعا انتظارت نتیجه میده . صبر یعنی موندن توی میدون.

الآنم که میدونی چیا نیازه ، کار فرهنگی و جهادی و مدیریتی و آماده شدن و آماده شدن و آماده شدن . به قول امام خمینی ، ببینیم اگر امام زمان اومد باید چکار کنیم؟ الآن همون کارو انجام بدیم.

اتفاقا لذت داره وقتی تمام راه خداست و نعمت میده . آرامش و لذت میده. خداکنه زمان ظهور زنده باشیم یا برگردیم و خدایی زندگی کنیم. وقتی آدم میدونه یه زندگی خدا بهش خواهد داد که نهایت پیشرفت جهان رو خواهد دید ، دیگه چرا بی رمق؟

کاربر دانشجو

۰۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۳:۱۷
ممنونم
حرفاتون آروم ترم کرد،فکر میکنم بدونم از من چی میخوان !
امیدوارم در مسیر درست پیش برم تا من هم رسالتم رو انجام داده باشم.
بی رمق از بابت سختیه راه ... اما میدونم اینا از ضعف ایمان منه وگرنه با خدا که باشی،زهر هم شیرینه!

پاسخ:

۱۰ ارديبهشت ۹۹، ۰۰:۱۱
آفرین. برای همه دعا کن.✋🏻🤚🏻

یه روزی میاد که دیگه زهر قرار نیست شیرین باشه . عسل عسله و زهر هم زهر، اما دیگه کسی قرار نیست جام زهر بنوشه به خاطر صلاح... دیگه اون روز ظاهر و باطن صراط مستقیم کاملا از دید همه منطبق میشه و با بیشترین سرعت پیموده میشه. 

البته تکلیف اونایی که توی دوران غیبت جام زهر نوشیدن روشنه، اونا برمیگردن به این دنیا تا مسیر آسفالت رو به سمت خدا برن.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه