ستون کرد چپ را و خم کرد راست! 👐

ستون کرد چپ را و خم کرد راست! 👐

عاغا کی گفته به راه راست هدایت بشیم؟ من معتقدم به صراط مستقیم هدایت بشیم ولی اگه قرار باشه یه سمت انتخاب بشه ، چرا راست؟ چرا چپ نه؟ 😐

 

حالا امروز روزمونه ،حالم خوبه زیاد گیر نمی‌دم بهتون. 😀

ولی واقعا چرا وقتی ماشین برعکس‌میشه میگین چپ کرد؟ 😐 اگه قراره یه وری باشه پس راست کرده!😂

یا مثلا وقتی یکی درست‌گو هست ، چرا میگین راس میگه؟؟ اونم روده صافه که تو شکمش نیش. 

انصافو رعایت کنین میشه متقارن همه چی ، اما این که به سمت راست غش کنین انصاف نیس ، منم میزنم منصفانه از وسط نصفتون می‌کنم 😤.

درستشو بگین ، دروغ می‌گم؟

تا کی باید این چیزا رو بهتون بگم .😑

اصن دو دستی به من دست بدین وگرنه با ساتور می‌زنم بی دست بشین 😒.

گفتم ساتور یاد چپه گوساله افتادم چه خوشمزه ست توی پیتزای گوشت واقعا عالی میشه.🍕

یه عده آدم هستن که سمت راست مغزشون در یه سری موارد غالب میشه و اینا کاری ندارم . هیچ برتری قطعی در این زمینه ندیدم . یه آدم باهوش از تمام مغزش استفاده می‌کنه ، نه یک طرفه.

یه خبری خوندم که یه نفر پیدا شده توی روسیه با نیمه راست مغزش زندگی می‌کرده . به دلیل نبود همکاران گرامی، اون قسمت باقی مونده وظایف قسمت دیگه رو به عهده گرفته بوده. تا زمان‌های زیاد مشکلی هم نداشته که بفهمه یه جای کار می‌لنگه . حتی جنگ هم رفته بوده. بعدش که نمیدونم یه مشکلی پیش میاد به خاطر مغزش نبوده ، اسکن مغزی میشه ، میفهمن اصن اونجایی که دنبال مشکل می‌گشتن وجود نداره! یکی هم یادم نیس کجا پیدا شده کل اعضای بدنش قرینه ست . یعنی قلبش سمت راستشه و کبد و معده و اینا هم قرینه‌ن.

حالا یه سری آدما هستن که قسمت شهودی شون مربوط به راست مغزه و یه تعداد کمی هستن که مربوط به چپه. میخوام بگم قطعی نیست هرکی چپ دست باشه قسمت شهودی فعال‌تر باشه اما به هر حال سامانه آموزشی دنیا ، بیشتر  داره تئوری همه چیزو فرو می‌کنه تو مغز بچه‌ها . درحالی که درستش اینه هم شهودی باشه و هم تئوری در کنار هم.

البته شایدم این که نیمه راست بدن تحت کنترل نیمه چپ مغزه و نیمه چپ بدن تحت کنترل نیمه راست مغزه ، اون حرفای راه چپ و و دست دادن و ... رو خود به خود مخلوط می‌کنه ؛ اما متقارن نمی‌کنه. گفته باشم در نرین از زیر بار مسئولیت 😀. 

برام واضح نیست اصل داستان تعیین مناسبت چی بوده اما گفتم یه سری حرفا رو بزنم. روز چپ دست‌ها خجسته.

روزتون خجسته عشقووولیااااااااا 😍😍😍😍😍😍😍😍


دیدگاه‌ها (۱۰)

دیگه حالا چه بخواید چه نخواید راه مستقیم راه راسته نه چپ😁🤣

پساپس روزتون هم مبارک:)

پاسخ:

۲۳ مرداد ۹۸، ۱۵:۴۸
سپاس 😄
خداوند شمارا به راه چپ هدایت فرماید .😃

من ریز بینم؟؟ یا تو خیلی زیرکانه ریز نوشتی؟؟؟؟؟:)))
موبالکه پچاپچ:)

پاسخ:

۲۵ مرداد ۹۸، ۲۱:۰۱
😃 بگو چی برداشت کردی تا بفهمم جریان زیرکانه چیه.

سپاس. دیگه انقدرم چ نچپوندم .😄

نه دیگه شرمنده انحراف چشمی بود گویا

پاسخ:

۲۵ مرداد ۹۸، ۲۱:۵۸
تعجب کردم یه لحظه گفتم چی شده خودم نفهمیدم .😄

پریسا نامجو

۰۵ شهریور ۹۸ ، ۰۶:۴۲
اگر میخواین هزنه کنید میتونم کسی معرفی کنم که کارش خوبه براتون انجام بده
زمینه فعالیت ما تقریبا سرگرمیه با وبلاگ نویسی و ما چند نفریم
تقریبا تو همه زمینه ها هست تیم ما

پاسخ:

۲۶ اسفند ۹۸، ۲۲:۴۶
سر زدم بهتون . خبری نشد.

چیشده پست نمیزاری؟...
:)

پاسخ:

۱ مهر ۹۸، ۱۶:۰۷
میشناسمت؟
 تعامل بیشتر دوس دارم. برای همین تخصصم نرم‌افزاره. پست گذاشتن گاهی...نه مداوم.

من همونم که یاد نداشت بدون جعبه دنبال کننده ها دنبال کنه و نمیدونستم آدرس وب کجاست!...ولش بابا فک نکنم یادت بیاد...پست نمیذاری منم نظر نمیدم دیر به دیر میام نمیشناسیم!
:)
پس هیچی دیگه...تعامل داشته باش و لذت ببر!

پاسخ:

۱۶ مهر ۹۸، ۲۲:۴۸
یادم اومد.
می‌برم، تو هم ببر ⚘

سلام
یه خبر خوندم شاید شماهم اینطور باشین:
فقط 50 درصد افراد چپ دست از دست چپ خود برای کنترل ماوس استفاده می کنند. همچنین 68 درصد آنها هنگام استفاده از قیچی از دست راست خود استفاده می کنند و 74 درصد هم سر سفره چاقو را با دست راست خود می گیرند.
****
راست و چپ بیشتر بنظرم از محتوای مدهب میاد ...مثلا فرشته نویسنده اعمال نیک سمت راسته یا مسائلی شبیه به اون !

پاسخ:

۱۶ مهر ۹۸، ۱۵:۱۱
موس برام فرقی نداره کدوم دست تقریبا.

بقیه چیزا هم زیاد استفاده نمی‌کنم یادم نیس.

مذهب آره، نماد گذاری داره، نامه اعمال دست راست و چپ فرق داره.

مذهب آره، نماد گذاری داره، نامه اعمال دست راست و چپ فرق داره.
.
.
چه فرقی داره؟!

پاسخ:

۱۶ مهر ۹۸، ۲۲:۴۲
منظورم همون بود که نامه کسی که به دست راستش بدن فرق داره با کسی که به دست چپش بدن. اینو که میدونی ؟

سلام
بله اینو میدونستم
بحثم اونجایی بودکه خب اونجا هم میشه نامه عمل خوب رو به دست چپ داد و بد رو به راست(چرا برعکس نه؟)
فکر کردم علت این راست و چپ رو میدونید و یه فرقی با بقیه چپ و راست ها داره(البته حتما داره ولی من نمیدونم)
فقط همین.

پاسخ:

۱۷ مهر ۹۸، ۱۱:۲۷
آها ینی سخت نگیرم و قضیه دین رو جدا بدونم.

نه حالا زیاد مهم نیس.

پاسخ:

۱۸ مهر ۹۸، ۰۷:۲۳
🙂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه